tisdag 10 april 2012

yaaaahoo

Idag fick jag finbesök av min kära Elina! Blir lika glad och fnittirg när jag träffar henne! Vi satt och drack kaffe, åt kaka (Ja, jag vet, bad me! ska göra nytt försök i mörrn!) snacka om allt och inget. Fick dagen att gå lite fortare! Efter jag slutat åkte jag iväg till brick bodies för att köra ett gym-pass. Gick strålande fint, tills jag kände att min skoskav skulle bli min död. Blev ändå 40 min crosstrainer + 40 min styrka. Så jäkla fjolligt vart de ändå inte! 

Såhär får jag börja tänka nu! För alla negativa kommentarer jag får av mig själv tar kål på mig! Bah, och lämna mig själv kan jag inte! Så possitiva-Olivia ska fan komma fram inom kort! 

Nu blir det en lång och härlig dusch, sen tv3play för att se sista (?) avsnittet av sveriges nästa top modell! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar