måndag 2 april 2012

wroooom.

Måndag.  Åh vad jag ogillar måndagar. Början på en lååång vecka med tidiga mornar. Uh, ibland önskar jag att jag kunde få sova  några månader. Gå i ide. Icke! Jag vakna runt 5 i morse och vart klarvaken, roligt? Kunde verkligen inte somna om, så låg i sängen och glodde upp i taket ett tag, sen låg jag och läste lite, bläddra i några tidningar och för första gången  på många arbetsdagar så sminkade jag mig.

Ikväll åkte jag en sväng till gymmet, blev ungefär 2 h pass. Jäklar, har inte svettats å här mycket på ett bra tag.  Hitta en maskin jag inte provat förut, ungefär som en trappmaskin kombinerat med en crosstrainer, kommer bli min nya maskin framöver. utäver massa kondition blev det lår + stjärt + minilite mage. Så nu sitter jag här, en en gång ny duschad, trött som en babian och trånar efter sängen. Håller tummarna att jag får sova tills klockan ringer i morgon! 

Trött som ett svin! nöff nöff! höhöhö, kvällshumor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar