onsdag 18 april 2012

well, well, well...

Igår skrev jag ett inlägg om hur bra jag trivs och blablabla, BAM, där fick jag så jag teg. Har haft världens sämsta mes jobbiga dag, rent personligt. Alla känslor har bubblat inom mig. Har sån jävla hemlängtan just nu, jag skulle kunna sätta mig på nästa flyg hem, så jag får krama om alla. Leka med hundarna, gå en promenad med världens bästa, sitta i soffan i mina snuskigt fula korall-färgade byxor och titta på "Våra bästa år" Eller bara gå till Ica och köpa mjölk. Herregud vad allt slog mig idag. Jag har inte haft hemlängtan alls nästan, var lite innan jul. Kom som en bomb i dag.  Och jag gillar det inte för fem öre. Så jag ska ta en snabb dusch och sen hoppa i sängen och dra täcket över huvudet och hålla tummarna att jag vaknar upp på ett toppenbra humör. Röv-dag är vad jag kallar detta.

1 kommentar: