torsdag 19 april 2012

Men va fäään?!

Vart ute och gick en promenad i dag, hade inte möjligheten att åka till gymmet så gjorde bästa av situationen, och grymt skönt vart det ute idag! Solen sken, hörde fåglarna (När låtarna byttes på iPod) och allt var bara så himla bra! Vad händer?! Igår var jag grymt negativ och bitter, inget var bra och blablabla och så idag, vaknar och tycker att allt känns helt okej. Kan det vara för att jag inte ställde klockan 06:00? Utan sov till 07:45. Brukar ligga och snooza ett bra tag innan jag går upp, bästa som finns tycker jag!

Ialafall så har jag precis tvättat mitt brutala berg med smuttsiga kläder, jag har städat min toa, bytt lakan och tvättat handdukar. Oerhört produktiv känner jag mig! Så nu blir det Punkd och Pauly D project, sen sängen för en natt med skönhetssömn (Vilket jag behöver, hujdeamig vad jag ser sliten och trött ut)

Damn right!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar