måndag 9 april 2012

Påskafton!

I lördags var det somsagt svensk påsk, den firades med 5 andra svenska au pairer!
Dagen började med att Sara kom och hämta upp mig, sen åkte vi vidare och hämta upp Elin. Vi hade bestämt oss för att käka lunc på IKEA. Sagt och gjort så åkte vi mot IKEA för lite mat. Vi satt coh käka och babla i kanske 1-2 h för att sen ta bilen vidare mot lite shopping, för att dra ut på tiden inför kvällen! Så det blev Towson en stund, (JAG KÖPTE INGET!!! stolt!!) gick och kolla lite, sen runt 6 gick vi för att få ett bor på cheesecake factory, vilket vi gick efter ca 50 minuter... en oerhört lång och tråkig väntan. Men det var de värt! Deras mat och cheesecakes är nog de godaste jag ätit! Lyckad påskafton! :)

Jag och Sara på IKEA!

Jag och Matilda på cheeskake!

Emma, Elina och Elin! 

(Bilderna snodde jag från Elin!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar