söndag 1 april 2012

I just wanna eat you up.

Hej kära läsare! Jag har tänkt att berätta lite om min helg! höhöhöhöhöhö.

I Fredags kväll kom Sara och hämta upp mig för att åka upp och se om det fanns biljetter kvar till "The hunger game" och det fanns det. Den filmen var..Brutal. Herregud vad jag blev överraskad. Trodde inte att det skulle vara så mycket dödandes och köttande. Men den var sjukt bra! Efter filmen åkte vi hem till mig och hade sleepover. Satt uppe och prata, kolla tv och lyssna musik! Skön kväll. Ensamma i huset, då kan det inte bli annat än en lugn, skön och trivsam kväll, right?

I Lördags ställde vi klockan på 10 am och gick upp, jag är mästerkocken här va så jag gjorde american pankakes åt oss, sen gjorde vi oss iordning och begav oss för att hämta upp en ny au pair, Elin. Jätte snäll och söt tjej. Vi tre spenderade dagen med oerhört mycket shopping i towson. Det blev jeans, toppar, hudrkämer, ansiksmaskar och  annat småskit. Efter all shopping vart vi alla rätt slitna så vi begav oss mot hunt valley för ännu en bio, men denna gång blev det 21 jump street. Måste erkänna att jag inte skrattat så mycket åt en film på ett bra tag! Kan verkligen rekommenderas!

Våran smarriga frulle!


Och Söndag. sköna, lunga söndag. Idag sov jag ut, gick upp och åt gröt + smörgås. Gick ner och tog på mig träningskläderna och begav mig mot först Aruba tanning för lite kvalitetstid i solariet och sen vidare mot brick bodies. Körde ett helt okej pass idag faktiskt. Bo yah! För nu har jag fått nog, nog av diet coke, nog av goldfish, nog av  kakor och godis. Jag och min värdmamma ska sluta äta godus den 9 april, och jag är så taggad! Så jädrar vad jag ska vara stenhård! Har verkligen försökt tänka nu det senaste, och det har gått bra, men visst har det slunkit in en kaka eller chokladbit här och där, vilket det måste få ett stopp för. Så en vecka sen är det dags!

Så nu sitter jag här, nyduschad, skrubbad och luktar gott med min nya ansiktsmask. Snart dags att gå och peela av den. Sen ska jag slänga mig i soffan och titta på TV! woopwoop!
Visst är jag fager?  ansiktsmask och allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar