lördag 28 april 2012

Tankar.

Ibland känns det som allt jag gör är av rutin. Jag hinner inte riktigt känna efter vad jag vill eller vad jag egentligen känner för. Idag hade jag planerat att sola, träna och göra lite små ärenden. Så fort jag vaknade var jag i full gång, sen fick jag ett sms som fick mig att sakta ner, tänka efter om jag verkligen ville träna och sola idag? Svar nej. Så nu ska jag ha en "Ta-hand-om-mig-själv-morgon" För det var grymt längesen jag bara fokusera på mig själv någon timma.  Jag kan lika gärna åka och träna ikväll, sola i morgon och göra alla ärenden när jag har tillfälle? Jag förstår inte alltid varför jag har så bråttom med allt. Stressar igenom varenda liten sak, hinner inte reflektera över vad jag egentligen gör.  Så nu har jag kokat en kopp te, ska ta plats i soffan och titta på någon skit serie. Det var ju vad jag gjorde hemma? Varför är det så farligt att göra det här?  Varje dag de senaste månaderna har jag vart upptagen med att göra saker, utan att tänka. Kan det vara därför jag sover dålig? Ibland blir jag så förbannat trött på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar