söndag 15 april 2012

What Makes You Beautiful, wohaaaoo!

Min helg har vart super! Kändes som en mini-semester om jag ska vara helt ärlig! Fedagen började med att Sara kom och hämta upp mig när jag slutade, då åkte vi genast hem till henne, satte oss ute på "Altanen" och snacka ett tag, sen fick jag en rudnvisning av alla djuren och så, efter 6 månader kände vi att det var dags att jag får se lite hur hon har det och så!  Dem hade fått ett nytt föl. så otroligt gulligt!! Efter rundturen blev de pizza, film och lite mer prat!

På lördagsmorgonen steg vi upp runt 9 för att göra oss iordning för att åka till en outlet i PA, grym outlet. Fick shoppat en hel del fina saker! B.la en vårjacka, en stickad tröja och några t-shirts! Sen hem igen till Sara för att tvätta av oss allt smink och grejs för att åka och göra en spray-tan. Och ja...reslultatet kan ju diskuteras. Är oerhört glad att jag inte behöver gå runt och visa min rygg eller undersidan av mina armar. För jag ser ut som en svart/vit kossa. Inte speciellt vacker om jag ska vara helt ärlig! haha! Efter en failad spray-tan åkte vi hem till Sara för att äta suschi och kolla på lite mer film!

Shopping!!!

Söndagen steg vi upp runt 10, gjorde oss iordning för att åka in till Baltimore. Det skulle bli runt 85 idag, ungefär 25 grader varmt (Tror jag?! ). Efter lite virrandes i trafiken hitta vi vart vi skulle parkera, vi fick låna min värdmammas parkeringskort så vi inte behövde lägga massa pengar på parkering! Sen blev det mot The harbour, vi han se 5 min av en street preformer, sen såg Sara en vatten taxi som hon tyckte vi skulle testa, så det gjorde vi, vi åkte till ett otroligt gulligt litet ställe som hade massa söta restauranger och gulliga shoppar.  Så det blev en härlig söndag downtown! 
Sara!

Jaaag!

Och efter Sara släppte av mig här hemma åkte jag iväg till gymet för att köra cardio! Så jag kunde med gott samvete äta kvällsmat och sådär! Kändes skönt! Nu däremot har jag en otroligt stökig säng att städa innan jag går och somnar, för i morgon ska jag se om det är väder för en morgonpromenad! Sååå, God natt och sov sött, dröm om alla småkryp du mött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar