torsdag 5 april 2012

Inspiration, typ.





Bilder jag blir inspererade av, innan träning och så när jag känner att jag verkligen inte orkar, och allt jag vill är att lägga mig framför TV:n med en fot chokladbit, lite chips och en cola. Kan förövrigt meddela att jag inte ätit en enda godisbit denna vecka, jag är stolt över mig själv. eftersom det här i USA finns godis och gottiga saker precis överallt. Så ja, är rätt stolt, lite måste jag få skryta endå? Min Värdmamma hade bakat världens godaste kaka, jag tog en bit i söndags. sen fick det vara nog. Såg den i köket flera dagar, men nejnej. jag lyssna på mig själv och stod emot frestelsen. *klapp på axel* Frågan är hur det går nu i påsk, om jag klarar av att låta bli allt godis och gott? I'll let yah know when the weekend is over! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar