söndag 29 april 2012

Grattis Elina!


I dag fyller Lilla söta Elina 21 år!  Förra helgen spenderade jag med denna underbara tjej!  Vi har det så roligt tillsammans, visst kan vi gå på varandras närver (Speciellt Elina på mig!!) Som när jag väcker henne genom att börja dansa i sängen, eller tar täcket ifrån henne när hon sitter i soffan och chillar framför jersey shore. Men det som gör allt så skönt är att jag vet att vi alltid kommer kunna skämta med varandra, vara oss själva när vi sitter i bilen och pratar tills alla rutorna är helt immiga! Lite sådär Titanic moment blev det en gång!

Elina, en cheescake inehåller 1250 KALORIER!!! Sjukt vad mycket onyttig heter en sådan där bit verkligen inehåller! Jag googlade detta efter förra veckans resturangbesök på cheescake factory, då jag och Elina åt mummisga saker!

                                                    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SKITUNGE!!!

1 kommentar: