tisdag 17 april 2012

6 month, I MADE IT!

ojojoj! 6 månader i USA! Grymt stolt över mig själv, från att verkligen vart säker på att åka hem efter redan en månad till att tro på mig själv och stanna här är nog de bästa jag gjort! Grymt glad att jag inte åkte hem! Jag har nog faktiskt lärt mig en hel del om både mig själv och andra under dessa månader. Tänk då vad 6 månader mer kommer göra? Kanske blir en superewomman? Höhö, men sen kommer också frågan om jag ska åka hem eller förlänga? Jag vill så gärna hem till alla, alla vänner, mamma, pappa, syskan och vovvarna! Men sen då? Vad har jag att göra hemma i Vårgårda? Alla säger att det är precis som de vart när jag lämnade stället.  Tankarna går oftast "Jag förlorar inget på att förlänga" För vad händer om jag stannar 6, 9 eller 12 månader extra? kommer jag missa något?  Är det själviskt av mig att inte komma hem?  Jaja, only time can tell..

Under mina 6 månader har jag kanske inte gjort eller sett så mycket som många andra au pairer, men jag är lika lycklig och glad för det! 

Första månaden, Firade thanksgiving i Indiana!

Åkte till New York med Elina i December

Firade Nyår med Värdfamiljens släkt i Indiana!

Har sett en riktigt collage-match!

Blivit många promenader!



Åkt in till Baltimore och hängt vid hamnen vid flera tillfällen då vädret vart på vår sida!

St.Patricks day + Quinns Födelsedag!

Detta är väll vad jag gjort so far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar