torsdag 16 februari 2012

Torsdag.

Vill bara meddela att mina axlar har nog aldrig gjort så ont som dem gör just idag, samt rumpan och magen.  vafan gjorde jag på gymmet igår?! Brutalt.

Efter jobbet hoppa jag i säng och fortsatte läsa "Scar tissue" och målet är att läsa ut den innan jag återvänder till Sverige, jag menar, jag började läsa den när jag gick i 8:e klass, så 8 månader till, sen får det nästan räcka?! haha, förstår inte varför jag aldrig läser klart den?! Och nu då? jag ska berätta vad min kväll består av: Mer läsande, oerhört mycket hud lotion eftersom min hud bokstavligt talat går sönder just nu, och ett avsnitt av Jersey Shore! Sen blir det sova!  Och i morgon är det fredag, vilket betyder att helgen snart är här, lycka = Sovmorgon! Åh, underbara sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar