lördag 18 februari 2012

För missar du så dissar du alla mina manliga behoooov..!

Får jag inte nitar och läder
höga stön och porriga kläder
Har du glömt helt missbedömt
varför du blev min
Får jag inte komma på natten
sätter du vår kärlek på prov
För missar du så dissar du
alla mina manliga behov...


Jag vaknade i morse med Magnus uggla - nitar och läder ekandes i skallen, och den har suttit kvar hela dagen, så leta fram den på youtube, helt okej att sitta och lyssna på den en sånhär lördagskväll, som förvörig är den första lördagen jag sitter hemma på ca 3 månader, vad hände där lixom?! Hemma i Sverige satt jag hemma hela tiden nästan, var för trött för att ens orka tänka ut något att hitta på. Nu blir jag rastlös av att inte ha något planerat. Menmen, man ska ha tråkigt för att uppskatta det roliga man gör.

Vad har jag gjort då? jo, jag har shoppat, (Läs: köpt Levis skor för 8 dollar!!!! kallar jag fynd!)  Gymmat, tittat på både harry potter och fången från azkaban, Leagely blond och en himla massa avsnitt av 90210. Jag har dock inte gjort det som var planerat: Städa. Men hej, det kommer fler helger! Och nu då? Jo, jag ska följa med min värdfamilj och äta på Green turtle! Sen spenderar jag antagligen min kväll framför kanal5play och "4 stjärnors middag" Såg det avsnittet med Andreas wilson (han från Ondskan) och det enda jag tänkte på var just ondskan, och hur mycket jag vill se den nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar