söndag 5 februari 2012

Ikea!

Helgen har jag spenderat med Sara. Lördagen spenderade vi i towson, shoppa lite nytt, åt lite mat och titta på lite folk! Efter towson åkte vi vidare mot hunt valley där vi gjorde lite mer shopping och lite bio tittande, vi såg "One for the money" sjukt rolig! När bion var slut bestämmde vi oss för att åka hem till mig och kolla lite resor och så, lutar åt Miami i slutet av februari! :)

Idag, Söndag började jag dagen med att skypea med Matilda e 1, 30 h, och sen en fjuttis med mamma innan Sara kom och plocka upp mig för att äta swedish meetballs på IKEA! Gud va gott, jag har inte ätit svensk mat på snart 4 månader, helt sjukt vad jag saknar den mat som jag inte alls åt hemma i Sverige! Sen blev det lite mat-shopping på ikea! Vi får sedan vidare mot towson (Dock lyckades vi komma ut utan någon som hälst shopping) sen tog vi bilen vidare in mot Baltimore, körde runt en sväng och betsämmde oss för att hitta någon stans att äta, då sara kommer på en bra idé, vi åker dit hon och hennes värdfamilj åt för ett par månader sen, ja, lättare sagt än gjort snurra vi runt i ett oerhört mysigt område för att hitta till den mest konstiga resturang jag sett, de var dockor överallt, paraplyn i taket, knappar på fläckten och jag vet inte vad! Gott och billigt var det ialafall, vilket var en fördel för oss!

happyface på ikea!


  Tjaa, de var min helg de, nu blir det lite tv, kanske ska försöka läsa ett kapitel eller två i någon bok? längesedan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar