tisdag 28 februari 2012

attans osis!

Yes, jag har blivit lite sådär småsjuk nu, feber och snuvig näsa. Tredje gången sen jag kom till USA, vad händer?! Hemma vart jag aldrig sjuk, hade ett immunförsvar gjort utav stål typ.  Jag börjar bli rätt trött på mitt immunförsvar just nu. Hoppas detta är sista gången jag är sjuk nu.

idag har jag spenderat x antal timmar sovandes framför tv:n med ett öga öppet. Får inte missa vad som händer ju! Jag har även hunnit ta ett snack med min mamma, vilket kändes skönt. För att ibland behöver jag prata med mamma, inte så ofta som jag gjorde när jag först kom hit, utan kanske mer 1 gång i veckan eller så, bara för att veta vad som händer hemma. And to let ya'll know, nothing's change at home. Mamma äter fortfarande samma mat, tittar på samma tv och kör samma träning. Antar att det är så de ska vara?! Alla har sin vardag. Jag har min, mamma har sin.

Annars? Jag har köpt mina efterlängtade Ray ban aviators!!!!! 150 dollar fattigare men ett par sprillans nya solisar rikare. Det kallar jag bra deal! Sen har jag shoppat en ny klänning och 2 linnen från Hollister. I love SALE!  Sen har jag även gjort lite små shopping när jag kör ifrån gymmet på kvällarna, Target ligger nämligen på vägen, så det känns oftast rätt passande att smita in och köpa lite småsaker, så jag har införskaffat 2 bya hoodies, 1 nytt träningslinne, 1 ny sportbh, 2 nya t-shrts och lite småsaker som jag tyvär inte kommer ihåg såhär på rak arm. Vad står då näst på min "Must have list?" Jo, antingen ett par vita converse eller ett YSL läppstift, åh jag älskar YSL. himla sköna produkter!

Här är en snodd bild från google på mina nya skönheter! 

Ikväll då? tja...ska snart lägga mig för att fortsätta mitt degar-mode framför tv:n och titta på Jane by design, sen Couger town och tillsist förra veckans Jersey shore. Who need's a life when you got TV?! Ungefär så känner jag just ikväll, så TV:N får vara min bästa vän för några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar