torsdag 9 februari 2012

Ops...

EN DAG höll det för mig, en enda dag gick bra utan att äta godis, kakor, chips och glass...Jag är rätt besviken på mig själv. Men jag har ialafall vart på gymmet och kört mage + axlar + rygg nu! På vägen hem svängde jag även in på walmart för att köpa protein pulver, eftersom jag är så oerhört dålig på att äta mat efter träning ger jag det ett försök och ser om det fungerar! Köpte mig även en rosa shaker!

Jag satt och titta igenom vad det finns för träningsfilmer på On-demand tvn här hemma, såg att dem har tio minuters morgon pilates, ska nog prova det någon dag, för träning på morgonen är något utav de bästa jag vet, dock är jag inte alltid super-duper-mega-jätte-pigg på morgonen, men ska försöka göra en förändring och gå upp för att köra lite morgon pilates eller morgon yoga, det räcker med 10-20 min, eftersom jag ändå gymmar de kvällar jag har tid i veckan, vilket är mellan 2-5 dagar!  Jag ska komma hem som en helt ny person har jag bestämt. Jag har åtta månader att bli en ny, bättre version av mig själv, en Olivia 2.0!  Jag har gjort en lista med delmål, belöningar och lite sådant, för att få inspiration osv! När jag nått mitt första delmål ska jag köpa mig ett par ray ban solbrillor! Så jag måste kämpa nu!!!

Nej, slut på tankar och drömmar, nu blir det dusch och tv! Nytt avsnitt av Jersey shore idag, woopwoop! I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar