tisdag 7 februari 2012

hej å hå..

..Så det kan gå. Efter en oerhört intensiv dag har jag nu slutat och sitter åte igen nere i mitt rum, rastlös som fan. Har verkligen inget att göra. Ut och gå?  Städa? titta på tv? inget som lockar speciellt mycket.

Skypea med på mamma och pappa idag. Inte alltid jättebra att prata med båda föräldrarna på samma dag, lite hemlängtan kommer alltid smygandes då...Som nu, därför jag behöver hitta på något. Kanske börja kolla på helgskurser jag behöver läsa för att få mina credits? Ska titta igenom collage katalogen en gång för att se vad som finns, kan ju läsa någon kurs innan jag åker hem tror jag?  På tal om att åka hem, vad ska jag göra när jag väl kommer hem till Sverige igen?! Åtta månader och jag är hemma igen. Som vanligt börjar jag stressa upp mig och få panik över min framtid. Jag vill inte komma hem till ingenting, jag måste ju ha något att komma hem till, jag menar ett jobb eller en utbildning som väntar. Tänker inte gå hemma och bara vara. Kanske en månade eller så, så jag får ordning på livet men sen får det vara nog.  Avundas de människor som vet vad de vill göra med livet, vet vad de vill jobba med, vart de vill bo och allt sådant. Vad vet jag? inte ett piss.

That's it, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar