måndag 6 februari 2012

badadabombejbi!

Yeeeahh, har kört veckans första gym pass! Blev Rumpa + lår + axlar ! Och kondition, ofc! Känner att jag börjar få upp flåset nu! Åh, love it! Ska komma i samma form som jag var för kanske 5 månader sen, då jag och min bästastebästa vän hemma i vårgårda tränade som djur! Tittar på bilder ibland och fattar inte att jag verkligen var så vältränad! Helt absurt!  Men jag ska hitta formen igen, det är bara att ge sig fan på att det ska gå, så går det! "Frågan är inte OM utan NÄR"  Sådeså! Bara att vara brutal och stenhård mot sig själv ett tag, få disciplin och komma in i goa rutiner så ska allt gå bra!

Om 10 minuter ska jag hoppa i soffan och titta på kvällens avsnitt av "Gossip girl" Woop woop, sjukt spännande nu!!!  Sen ska jag se om jag kan sätta mig och beställa hem ett par nya converse! Är i stor behov av HÖGA, i detta land har jag nästintill bara hittat låga, vilket jag redan har ett par av just nu, så siktar in mig på höga, helst vita eller leopard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar