fredag 3 februari 2012

Då var det min tur...

Efter en vecka med magsjuka barn trodde jag att jag hade haft turen och komma undan, men icke. Har legat och spytt hela natten, spydde var 15 min i ca två timmar, sen lugnade det ner sig till ca 2 gånger i timman. Detta var nog den värsta natten jag vart med om på länge!!  Usch, håller tummarna att detta var första och sista gången jag blir magsjuk här borta i USA, det är faktiskt rätt jobbigt att inte vara hemma när man är sjuk.  Ingen mamma som kommer och tittar till en, (dock har jag en snäll värdmamma som ringer och smsar för att se hur jag mår, vilket känns lite bättre ialafall) Så min dag har jag spenderat sovandes i både soffan och sängen, hamna en stund på toa golvet också, men förhoppningsvis var detta allt, har fått i mig lite vatten, knäckebröd och äpple. än så länge är de kvar i magen. håller tummarna att det stannar där!

Nu sk jag se om det går någon bra film på tv:n, annars blir det svensk film på datorn tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar