onsdag 15 februari 2012

Alltså..

Jag har nog världens goaste värdbarn! Dem är helt underbara (för det mesta) Åh! Tanken slog mig när jag gick ner till mitt rum efter att jag vart och gymmat, då ropar mellantjejen "Kiss lillia" och jag får inte en utan två pussar av henne! Sen kommer även den stora tjejen och ger mig en god natt puss, alltså vad mer kan man begära?! Små saker kan göra en så himla glad! Jag behövde dessa små söta pussarna idag, eftersom jag av någon anledning har vaknat upp varje morgon på fel sida sängen, mitt humör har vart längst ner varje morgon, men med dagen så brukar det bli bättre, så jag håller tummarna att jag vaknar på rätt sida i morgon så jag orkar gå upp för lite morgon träning! 

Mina söta busungar!!


Förutom att ha tänkt oerhört mycket idag har jag även hunnit gymma, vaxa ögonbrynen, plocka i rummet, tvättat kläder och lite smått och gott! Nu ska jag försöka lägga mig och titta på¨webb tv, om jag inte somnar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar