tisdag 31 januari 2012

upp och ner, hit och dit!

Har precis skypeat med Elina i ca 1 h, då vi hann prata om ungefär allt som finns att prata om! Härligt med en människa som inte är rädd att prata om saker. Dock fick jag en kommentar om att jag är rätt grov? jahaja, kanske ska se till att sluta svära så mycket? Eller kanske inte! Detta återstår att se!  Elina spelade även upp en låt för mig, som jag inte kan sluta skratta åt, en Tommy Nilsson låt och det var nog en av de roligaste låtar jag hört på länge!

Dagen överla har vart bra, fint väder, säkert 27 grader och solsken ute, så blev två rundor med barnen ute, sen tog jag mig en egen jogging tur här i området. Har sån förbannad träningsvärk från gymmandet igår.  Ska se om jag kan åka en sväng till gymmet i morgon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar