torsdag 5 januari 2012

Paradis

Jag är så trött, jag tror jag dör. Det har vart en intensiv med trötta barn, glada barn, gapiga barn, lugna bar, hungriga barn och lite smått. Dock är mina värdbarn så himla underbara när dom väl är glada, dem får mig alltid att skratta, antingen åt dem eller med dem. Idag när vi satt vid matbordet säger mitt äldsta värdbarn helt plötsligt "Olivia, you should check yourself" och sen börja hon skratta. Några minuter senare när hon ska äta en äppelbit ser hon lite spagetti på de, då får hon ur sig "Euuuuw, that's naaaastyy!!" Jag menar, vad får hon allt ifrån?! Helt underbart! Hon är bara 2,7 år, så smart för sin ålder är hon!

Vart uppe i hunt valley efter jag jobbade, han med lite ärenden, som att köpa en onödig trörja, lite mer hudkrämer och lite mer onödiga hårprodukter. Var sjukt nära att köpa Coco chanel parfym men han hejda mig i sista sekund, ska spara lite pengar och köpa den om någon vecka, jag bara älskar den som heter "mademoiselle" åh, den luktar underbart!!

Nu blir det ett avsnitt av "How I met your mother"  sen vidare till sängen och fortsätta läsa, är helt kär i boken jag fick i julklapp! Sjukt bra bok "the help", en bok alla borde läsa tycker jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar