måndag 16 januari 2012

Som jag hade dig förut!

Denna dagen har varit en av dem lite konstigare dagarna. Dagen börjar med att jag hör knakningar på min dörr, jag har försovit mig, hoppar upp ur sängen som en stucken gris, drar på mig första bästa klänning jag ser, springer upp för trappan och känner mig allmänt förvirrad. Dagen gick och barnen var fördetmesta lugna och så, blev helt förbryllad över att dem somna runt 12 och vakna igen 16.30 så min eftermiddag var oerhört lugn och finn. Skypea med min syster, mamma och Matildus, Fint!

Kvällen spenderade jag med Sara på gymmet. Helt underbart! Behöver verkligen få fart på träningen och så nu, träna som jag gjorde hemma i Sverige, jag saknar känslan som jag alltid fick efter träningen. Att bli glad och känna mig nöjd. Så nu ska jag försöka ändra på mina eftermiddagar och försöka 2-3 ggr/vecka att få in träning!

Nu ska jag sova, har ställt klockan på 06:00 så jag inte försover mig, för det är de värsta som finns! Jag har bara försovit mig 2 gånger i hela mitt liv!  God Natt! 

Jag vet att jag tjatar min mina söta hundar, men jag saknar dom så det nästan gör ont just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar