måndag 23 januari 2012

Smartass...

Jag har skrämt upp mig själv med för mycket tv tittande om mord och mördare...Bra jobbat Olivia!

Jag har haft en bra helg! Började helgen med ficka på starbucks med Sara. Vi tog det lugnt och inte gjorde speciellt mycket, åkte och titta i lite affärer och så, hittade lite nya smycken b.la ett par ugglor - örhängen!

Resten av min helg spenderade jag med Elina! Lör - Sön sov hon över här,vi chilla och titta på "Jerseylicious" och prata om allt mellan himmel och jord!  På söndagen blev det hem till Elina för att möta upp hennes vän och sedan bege oss till en basketboll match, det var faktiskt roligt! Spännande och så, för jag försökte sätta mig in i matchen och verkligen förstå allt! Efter matchen åkte vi hem till Elina och titta på Ravens fotbolls match, drack svenskt kaffe och fika lite samt titta på några avsnitt av "criminal minds". Helt enkelt skön helg med bra människor!
Match!

Cheerleaders! 
(bilderna är snodda från Elina då jag inte tänkte på att ta med mig min egen kamera!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar