söndag 8 januari 2012

I'm gonna sit on you...

Så var även denna helgen över. Jag kan aldrig förstå varför just helgen går så himla fort?! Jag vill ha mer helg och mer sovmorgon!! Jag älskar min underbara säng och mitt sjuk stora king size bed täcke! Skulle kunna spendera hela dagen nerbäddad! Men så kul ska vi då inte ha det!

Okej, min helg har sett ut ungefär som så att igårkväll träffade jag Elina, meningen var att vi skulle kolla på dawson's creek och prata om hur vi skulle komma till Willmington, dock spendera vi kvällen i mitt rum pratandes om Sverige, svenska tv-serier, lite löjliga repriker från "Mysteriet på greveholm" , Vi ifrågasatte varför Sverige inte gör några serier som Vita lögner eller skilda världar längre...Och av någon anldening kom Elina ihåg en reklam "Vill du följa med upp på lite vad heter de, eh vad heter de..?" och jag fick ett skrattanfall. Sjukt skön kväll med oerhört mycket skratt!

Söndagen börjades med ett oerhört ovärt au pair möte. Vi gick dit, prata med Sharon en stund sen bestämmde Jag och Sara att vi skulle åka vidare mot Towson, denna gången gick vi upp och ner för gatorna där, hitta en "Urban outfitters" där jag köpte mig ett par svarta jeans med HÖG midja, eftersom människor i USA bara har boot cut, vilket jag tycker är fett obekvämt.  Efter detta gick vi vidare mot "Green turtle" och åt lunch, det blev en sjukt god hamburgare med avocado och massa gott på. Mätta och belåtna tog vi bilen vidare till Mallet och shoppa lite, gick till starbucks och tog en kaffe. När kaffepausen var slut ville vi inte stanna kvar men inte häller åka hem, så vi åkte vidare mot ett mindre köpcenter, massa små söta affärer och så, dock lite dyrare. Efter de åkte vi än en gång till Starbucks för lite kaffe och ice tea, då vi prata och skratta om vad man kan hota folk med, "I'm gonna sit on you.." var rätt roligt att kunna hota med!

Överlag har det vart en bra helg! Nu blir det kvällsmat och sen är det Kom and Kortney take new york hela kvällen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar