måndag 16 januari 2012

Manhattan!

Igår tog jag och underbara Elina bussen in till New York, Manhattan! Gud vilken stad! Jag är kär! Allt var så underbart, det går inte än att älska de! Vi gick lite överallt, såg Vänner byggnaden, Sex and the city trappan, gick omkring i central park i kolla. Det enda som var ett litet minus var att det var svinkallt! Ca -10 grader!  Dock stoppade det inte mig och Elina för att häldlre gå till fots än ta tunnelbanan dit vi ville! 

Svenskt FIKA, helt jävla underbart!!

Friends!

Carries trappa! 

Jag menar, hallå?! Helt underbart!!

Central park! Gud vad jag älskar denna park!!

Fina Elina på bron!

"Ta kort på elefanten, jag samlar på elefanter" -Elina ;)

Lätt bästa skylten eller vad?! hahaha!

Jag längtar tills nästa gång vi ses, underbara New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar