onsdag 18 januari 2012

aahahhaaaaaaaaa...

Jamen bra där Olivia, smart att gå och somna och sova i sisådär 2-3 h såhär på kvällskvisten. Lär inte bli mycket tills sömn i natt...
Vaknade vid 8 tiden såhär på kvällen, enbart för att alarmet ringde, påminnde mig om att one tree hill började!
Antar att jag får försöka sova lite, ska nog se vad svtplay har att erbjuda ikväll.

Något annat? nja, jag råkade precis ha sönder en sak, ska försöka i morgon att få ihop den. Så håll tummarna och önska mig lycka till, för jag vill inte ha mer broken stuff just nu. Räcker med min hjärna och mitt humör. Hej humörsvägningar, ja hela veckan har mitt humör svajat upp och ner. Ena sekunden är allt toppen och jag är skitglad men sen, då jävlar vänder det och jag blir världens argaste och mest elaka person du kan tänka dig, ungefär som Grinchen x10, och dessa aggressioner tar jag då ut på mina saker här i mitt rum, vilket ibland inte är så bra...hahaha, just nu vte jag inte om jag ska skratta eller gråta..hej´å´hå så de kan gå! . Antar att det går över snart, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen?!  Kanske jag borde börja yoga igen? få ner min stressnivå och bli lugn och fin?! mjo..skulle sitta rätt fint i nuläget! Ska se om wegmans har någon bra dvd snart, så jag får ordning på mitt humör!


Här är ett skönt klipp att titta på. Jag skrattar så jag dör. "NO! do not assume anything"  Tackar Sara för  påminnelsen av klippet! 

1 kommentar:

  1. Hahaha, fan vad bra han förklarar! ... eller inte kanske ;)
    Det bästa är ändå när han säger: "doesn't matter if I pronounce it wrong, my english is still better than your swedish". haha, härlig video

    SvaraRadera