fredag 13 januari 2012

Sorry, It says Declined..

Alltså, jag blir så arg!! Jag var och satte in pengar på mitt bankkort i onsdagskväll, och tänkte "Toppen, nu kan jag använda det igen" Men icke...Pengarna finns inte på kortet?! Jag ligger - 41 dollar, eftersom jag betala min New york biljett med de...Blir så irriterad! Så i morgon ska min värdmamma åka med mig till banken så vi kan få ordning på saker och ting, jag menar jag vill ju ha mina 300 dollar med mig till new york?!

Dagen var bra, barnen var supergulliga och jättesöta hela dagen, inget bråk eller tjafs! Känns skönt att det finns dagar som denna, när allt går som jag vill, vem sa att Fredag den 13:e är en otursdag?! 

M, försökte göra små, små flätor, men hennes hår är fortfarande lite för kort! 

K, precis lärt sig sitta upp på egen hand, så underbart söt!! 

Q, vi hade Special-time innan sovstunden, vi spelade "Candy land" och såhär glad blir Q när hon 
vinner!!

Kvällen spenderades med Sara. Vi åkte in till towson (höhö, för ovanlighetens skull) och åt på cheesecake factory, JÖSSES!!! Vilka portioner! jag menar, den salladen jag beställde var gigantisk! Kändes nästan som ett skämt! Men den var otroligt god! Efterätt blev såklart cheesecak, och MUMS! det var nog de godaste jag ätit! Vit choklad med hallon! Smälte i munnen!!  Sen vidare för lite shopping, dock inte för min del eftersom mitt jäkla bankkort krångla.. Fick dock använt presentkortet på Victoria secret jag fick i julklapp! Perfekt på rea! 3 Bh:ar! 

Nu blir det sängen med film eller en bok! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar