måndag 2 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter!

Med det nya året kommer nya utmaningar och massvis med nya möjligheter. Jag hoppas och tror att 2012 kommer bli ett utav de bästa och mest lärorika åren av mitt liv. Jag har även bestämt mig för att detta år ska vara ett år utan några nyårs löften. eftersom jag är en människa som aldrig klarar av att hålla ett löfte längre än en vecka så är det meningslöst att ens försöka. Jag ska under detta år försöka resa så mycket som möjligt inom USA, försöka besöka alla de stater och ställen jag vill. Jag ska även unna mig saker som jag länge velat köpa men inte haft ekonomin till hemma i Sverige.  Jag ska under 2012 försöka fokusera på mig själv och vad jag vill. Våga säga ifrån, våga stå på mig om jag tycker något inte är helt okej. Jag ska börja ta mig själv och mina åsikter på allvar helt enkelt!

"Happiness is a mood, not a destination" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar