torsdag 19 januari 2012

I eat all the bananas!

Yes, idag åt jag upp sista bananen. Det gjorde mitt äldsta värbarn till en stor grej, berätta det för både mamma och pappa! Haha, så söt hon är endå! "Olivia eat all the bananas, we need to get more at the store" Men vill man vara stark som en apa så måste man äta bananer försökte jag förklara med henne!

Jag har vart lite kreativ och gjort en  "Svenska ord" lek med mina barn, och idag blev jag riktigt stolt över mitt äldsta barn då hon kunde alla ord, förutom "Hjärta" men hon kunde "Stjärna" "Mun" "Katt" "Hand" "Bra" och "Jag älskar dig"! Åh, jag blir så glad att jag gör något som ger resultat, känslan av att jag verkligen lärt min lilla 2,5 något nytt är  grym! I like it!!
Q, otroligt söt i sina pippi flätor! :) 


Kvällen spenderade jag med Sara på gymmet! Helvete vilket pass! Sara är näääästan bättre än en PT!  ;) Det känns skönt att ha kommit igång lite smått med träningen och så nu! Nu är det bara matvanorna som ska ändras, vilket jag sla försöka börja med i morgon! Keso, ägg, nötter och yogurt här kommer ja!! Nu jäklar!!!! Säger som alla andra "Beach 2012 here i come" Och nu menar jag det!

Nu blir det lite playtv, hudkräm och fot-peeling!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar