måndag 14 november 2011

so sick.

Jag är fortfarande sjuk. Dagen har vart pissjobbig, febern har gått upp och sen, nacken har gjort jäkligt ont och min hals har känts som en jag vet inte vad! MEN någon som fick mig på bättre humör var Veronica, hon länka mig en länk. Ohahahaha http://fuldans.se/?v=ijiyxqiduthttp://fuldans.se/?v=dzvjrcxxml  som jag sen satt och hade oerhört roligt över! Detta gjorde hela min eftermiddag mycket bättre!


Jag skypa även en stund med Matiluds. Snacka lite om att hon eventuellt ska komma hit nästa Augusti typ. Prata då om att åka in 4 dagar till new york och turista! 


Idag har jag insett att ett år går fort. Jag kommer förmodligen ha förjävlig hemlängtan men det går över. Jag menar, jag kommer hem innan min bror tar studenten. Jag är bara 20 år när jag kommer hem.  Mamma har inte ens fyllt 50 innan jag kommer hem. Förmodligen kommer inte mycket ha hänt i lilla Vårgårda under ett år, jag menar under de 19 åren jag bodde där hände inte speciellt mycket. Det bygdes en lekplats, några pizzerior öppnades men som stängdes lika snabbt. 


Bit ihop och kom igen! Jag bor i en helt underbar familj, mina värdföräldrar är så otroligt snälla. Dem bryr sig verkligen. Barnen är så underbart söta. Jag kunde haft det mycket värre måste jag erkänna! Om inte annat så kommer jag växa och bli en stark person under detta året. Känns som jag redan växt under denna månaden här borta i USA. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar