tisdag 8 november 2011

Sjuk!

Att vara sjuk och själv ta hand om tre små halvsjuka barn är inte jätteroligt. Men det är häller inte omöjligt. Skypa med pappa idag! Fick se när han lagade kyklinggryta i köket! Åh, jag skulle göra vad som hällst för att få sitta på min stol i deras kök just nu! MEN hemlängtan går över. Det vet jag. Pappa sa att han skulle skicka kaffe till mig MUMS!!! Saknar mitt Arvid nordquist kaffe!

Ska försöka sätta mig ikväll och skriva ett brev till min mormor, så hon får min adress och så! HAr lovat att jag ska göra det enda sen jag lämnade sverige (Vilket var fyra veckor sedan!!!) och har fortfarande inte fått tummen ur och gjort det änn!

Jag satt och kolla på lite kläder på nätet igår, hitta världens snyggaste stickade tröja från freepeople.com Funderar på att beställa den. Dock var den rätt dyr, 98 dollar. Men tror den är värd det!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar