måndag 21 november 2011

Indianapolis

Vi kom till Taras mamma och pappa igår kväll, mycket sent, runt 23. Jag gick och la mig direkt. Sängen jag kommer sova i kommande vecka är underbar, vill ta med mig den till Maryland!!! Oh, huset som dem bor i, herrejesus vilket hus! Snacka om att bo vackert, perfekta läget och allt! Här kan jag gärna stanna längre än en vecka, eget badrum, ett rum där jag inte behöver höra barnen gapa och skrika! Jag får tillochmed vara ifred i  ett tv rum, utan "Mickey mouse club house" eller "thomas the tank engine"! Så underbart!!

Ska snart hoppa i sängen och fortsätta läsa! Tänker läsa "The dirt" igen, fast denna gången bara de kapitel som handlar om Nikki Sixx, eftersom jag anser att han är den mest intressanta figuren. Eventuellt kan jag läsa ett eller två kapitel om Tommy lee också. Förmodligen inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar