måndag 28 november 2011

Dagen...

Idag har vart rätt så hård, barnen har varit lite "Ur from" efter veckans om vart i indiana, då rutiner har ändrats och så, hoppas dem är på bättre humör i morgon!  Jag har även hunnit skypa både med Viktoria och Mamma idag.  Tror jag har varit här i USA i 6 veckor nu, helt jättesjukt att jag ändå är här, i USA, något jag drömt om ända sen jag var typ 10 år. Nu gör jag det. Känns faktiskt fortfarande rätt konstigt.

Jag fick förästen mitt  bankkort för en vecka sedan, ringde och aktiverade det i dag och tänkte att YES! nu kan jag börja internettshoppa, men icke sa nicke...Jag måste ha ett jäkla social secerity number för att kunna beställa och betala saker online. Kul...! Jag som hade sett fram emot att göra en jättebest'llning på Victoria Secret.  Får väll helt enkel gå och skaffa mig ett sånt där number.

Hade tänkt gå ut och springa, men insåg att jag verkligen måste göra något åt alla mina smutsiga kläder och så, så blir att fortsätta städa om en minut. Ska även försöka julpynta lite smått i mitt rum, ta fram min adventsljusstake som jag tog med mig hemifrån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar