lördag 12 november 2011

eeeiiiiihhhhh...!

Ungefär som rubriken lyder mår jag just nu. Tror det är typ influensan som har gett sig på mig. Är öm i precis hela kroppen, fryser så jag skakar och har världens huvudvärk + en sjukt svullen hals. När jag är så här sjuk blir även hemlängtan så mycket jobbigare, allt jag vill är att få ligga i min säng och titta på tv. Svensk tv! Visst lan jag titta på tv3play eller så, men det är inte samma sak! För det första har jag inte min säng, inte mina kuddar och inte mitt täcke! Jag vill ha ett riktigt täcke. Här i USA tror jag inte dem andvänder täcke på samma sätt som i Sverige. Ska se om jag kan köpa något täcke-aktigt på IKEA eller så.

Har nämligen legat i sängen hela dagen, har inte ens gått upp för att äta frukost. Jag mår så otroligt dåligt just nu. Lever på ipren och vatten. HAr sett "Tomten är far till alla barn" x3, somnade hela tiden så var tvungen att starta om och så! Jag har lyckats spilla vatten i hela sängen, jätteskönt...Verkligen. Har lagt en filt över, ska försöka tvätta mina lakan i morgon (Om jag mår bättre)

Värdfamiljen är borta nu, så det är tyst och skönt för en gång skull! Sen gör det inget att jag får vara helt ensam, det har jag nämligen inte fått vara på 4 veckor, om jag ska va helt ärlig så har jag saknat tystnaden. Oh, så lungt och skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar