tisdag 29 november 2011

Maaaaahhhh!!!

Att vara au pair är återigen inte så jäkla roligt! Jag tyckte att dagen började super, M springer från trappa mot mig och ger mig en bamsekram, sen sitter hon i knät på mig i kanske en halvtimma och tittar på TV MEEEEN I dag har jag nog höjt rösten åt barnen så många gånger att dem inte ens bryr sig längre. Tre små monster!!! Försökte baka kakor, vad händer? M slänger plåten på golvet, Q kastar mjöl i halva köket. Försöker visa "Cinderella" på tv, men det duger inte, byter till smurfarna men den var inte tillräckligt bra, så jag stänger av tv:n och helvetet brakar loss. Dessa ungar kan vara oerhört söta, men dagar som denna önskar jag att jag bara hade ett barn, ett monster är okej, 3 däremot är mindre okej.

För att få ur mig frustrationen som jag hade gick jag ut på en springtur, i ösregn. Hur skönt som hällst. Hade på mig mina nya yoga byxor från VS, fett sköna, känns som vanliga tights! Ikväll äre förästen Victoria Secret fashion show på tv, tvivlar på att jag kan se den, efetersom TV:n här nere är trasig finns det bara en uppe i vardagsrummet, känns inte så lämpligt att lägga beslag på den faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar