onsdag 16 november 2011

ahh girl look at that body! I, I, I work out!

Yes! Ännu en arbetsdag avklarad. Första halvan var rena helvetet medans andra halvan var lugn och skön. Tror att eftermiddagen blev så smärtfri endast för att barnens förra au pair skypa med dem!  Även skönt för mig att få ställa lite frågor och så, till någon som vet vad jag pratar om! :)

Skypa även lite med mamma idag. Lite hemlängtan, grät lite. Men mamma sa att det är ju lika tråkigt att vara hemma i Vårgårda som det är att vara i USA just nu. Och ja, faktiskt. Jag har även fått tummen ur och skrivit brev till mormor och ett par till människor! Nu ska jag bara komma iväg och posta dem...vem vet hur lång tid det kan ta innan jag pallrar mig iväg till posten? en vecka? 5 månader?

Såg musikvideon på tv idag, skönast på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar