söndag 13 november 2011

Mamma mia!

Värk, värk och återigen värk. Fyfan, ska ta en ipren och försöka sova! Har pratat med mina värdföräldrar och dem sa att jag inte behöver jobba i morgon, vilket känns bra för jag vill inte ta hand om lillplutten när jag är sjuk, eftersom det finns stor risk att jag då smittar henne.

Dagen har bestått av skype med Mamma, Amanda och Viktoria. Alltså en bra dag, fick min hemlängtan att lägga sig en aning. Aldrig trodde jag att saknaden efter Sverige skulle vara såhär jobbig. Saknar mammas soffa, en egen TV och en kopp svenskt kaffe! MEN pappa skicka iväg lite kaffe häromdagen. Längtar så tills jag får det!!

jag vill inte vara sjuk! Min nacke är svullen. Min rygg är öm, mina knän gör förbannat ont och min hud känns på något vis sjukt öm. Inga roliga saker må jag erkänna! Varje gång jag hostar värker nacken! fyfarao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar