tisdag 4 oktober 2011

Visum problem.

Japp, jag kolla på mitt visum som jag fick hem igår, slarvig som jag är läste jag allt och trodde allt var korrekt, toppen trodde jag och ringde till CC kontoret för att berätta. Senare på kvällen kommer pappa hit för att skriva på ett papper. Jag ville visa pappa mitt visum, han granskar det noga och säger tillslut "Olivia, det står ju fel" jag trodde han skämta först, men det visade sig att han ej gjorde. Ambassaden har skrivit att jag är född i Juni istället för Juli...

Har nu ringt och pratat med CC, fick numret och ska ringa till Ambassaden idag, som bara har telefontid mellan 13-14, så gäller att vara snabb på telefon! Hoppas att allt löser sig, annars blir jag lite besviken!!

Titta igenom bilderna från Brighton, kom på hur otroligt vackert det verkligen var!



                                                                             <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar