lördag 8 oktober 2011

Egentid UTAN mobiltelefon!

Ibland blir allt så himla jobbigt, när tankarna tar över och man inte kan fly från verkligheten. Vad gör man? Jo, jag har ett underbart knep som jag alltid tar till när detta händer. Lämna mobilen hemma, ta på dig dina skönaste skor, ploppa i hörlurarna med skön musik i, och gå ut på världens längsta promenad. Detta kommer få dig på andra tankar. Det var precis vad jag gjorde, lämna den jobbiga telefonen som bara piper hela tiden hemma i sängen, sen när jag känner för det, tittar jag vilka missade samtal jag har och vilka sms som är viktiga att läsa. Skönaste är när jag öppnar sms från min syster, som helt utan anledning skriver något roligt, idag fick jag "Är bananerna fina?" och jag brast ut i skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar