söndag 30 oktober 2011

Shopping!

Shoppingen idag var underbar! kändes som jag köpte hur mycket som hällst! Allt är så himla mycket billigare här än hemma!  Och jag älskar Victoria Secret! Kommer nog spendera många timmar där inne! Och min absoluta favoritaffär hade såklart rea, köpte en tjocktröja och ett linne från Hollister! Sen så köpte jag en ny mascara, Lancome hypnose doll eyes, endast för att den var billigare här än i sverige! Hitta även två O.P.I nagellack! Billigtbilligt! Har en känsla av att jag kommer shoppa enromt mycket undert mitt år här! (Köpte även öronproppar så jag kan få sova!!) Efter lite shopping gick jag och Sara till ett fick och satte oss ute i solen, helt underbart varmt ute idag, nästan all snö som kom igår har smällt bort! 


Har skypat en timma nu med Malin och Axel! Väldigt skönt med skype! Att kunna både se och prata med folk jag saknar hemma i Sverige gör allt så himla mycket lättare! Vi prata lite om allt möjligt, om att jag vill ha hit Malin när jag har mina två veckors semester, så vi kan hitta på massa olika saker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar