lördag 8 oktober 2011

9 Dagar kvar!

Om 9 dagar åker jag till USA!!!!! Helt obeskrivligt! Men ett år kommer gå så fort, som Viktoria sa till mig "Det kommer kännas som 3 dagar, sen stor du och säger "HEJ" till mig igen" och jag tror att det kommer gå fort!

Hade liten avskedsmiddag igår med några kompisar, kommer verkligen sakna dem! Skypa går alltid när det blir för jobbigt! Nu över till annat, Min To-do list i USA, jag vill se och uppleva så mycket som möjligt under detta år! Så min To-do list: 
- Besöka New York (Alla sevärdigheter, Frihetsgudinnan, Central park)
- Besöka Karlifonien, (Los Angeles, Hollywood skylten, Beverly hills, Sunset blvd)
- Besöka Hawaii
- Besöka Las Vegas
- Dricka öl ur röda / blåa plastmuggar ( som dem gör i alla high school filmer)
- Gå och titta på en amrekansk fotbolls match.
- Läsa på collage
- Drive-in Bio
- Dricka kaffe på Starbucks
- Shoppa loss på Victoria Secret!!!
- Åka en gul taxi
- Se vita huset
- Besöka Niagrafallen.
- Besöka "One tree hill" (Där det spelades in)
- Köra bil på en fyrfilig motorväg.
- Sitta i Carries Trappa från "Sen and the city"
- Se massa kändisar

Har jag glömt något? hm...Den kommer förmodligen fyllas på under årets gång, men just nu är detta saker jag vill göra under mitt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar