onsdag 5 oktober 2011

Min Värdfamilj!

Tänkte skriva lite kort om familjen jag ska bo hos under mitt år i USA!

Jag kommer som jag skrivit tidigare bo i Sparks, MD som ligger 45 minuter från Washington DC och 3 h med buss från New York. Pappan sa att det fanns ett gym 5-10 min gångavstånd där det fanns ett gym som har Zumba och lite andra pass, där tror jag att jag kommer skaffa gymkort så fort som möjligt! Jag har även fått veta att det finns ett Shopping-mall 20 min från huset. Så jag kommer nog veta vart mina lediga kvällar spenderas! Närmaste stad att åka till är Baltimore som är ca 20 minuter bort med buss.

Mamman och Pappan är i 30- års åldern och jobbar som alla andra, pappan har eget företag inom bygg (Tror jag) och Mamman jobbar på bank. Dem har tre små söta flickor som jag ska ta hand om mellan 8-17 måndag - Fredag (Jag är ledig kvällar och helger). Den stora tjejen är 2,6 år, mellan tjejen är 1,3 år och den minsta tjejen är 3 månader. Jag har fått prata lite via Skype med den stora tjejen, hon kan sjunga "blinka lilla stjärna" på svenska, eftersom deras första au pair kom från sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar