söndag 19 augusti 2012

Söndag.

wooah, körde ett hårt träningspass på gymmet, brutalt trött nu! Känner av det i axlar och bröst. Nu jävlar börjar jag se de resultaten jag hade en gång i tiden, najsnajs!

Glad.trött.tjej.


Min värdmamma fråga hur det känns att åka hem om  månader, och den känslan är jätte konstig. Jag har på något vis para "Pausat" mitt liv i Sverige, och snart måste jag trycka på "play" och fortsätta med mitt liv igen, det känns läskigt, roligt, jobbigt, tråkigt, underbart och massa såntdär känslomässigt. Jag vill åka hem men endå inte, jag vill stanna i usa, men jag vill hem till Sverige.  Det är bara att acceptera det beslut jag tagit och åka hem, jag lär åka till usa igen, snart.
Blandade känslor är otroligt jobbigt. wohha, måste hålla mig sysselsatt hela tiden för att inte övertänka allt. Så jag har snart läst ut ännu en bok, planerar min träning inför kommande vecka, planerar lite av min kost och såntdär som får mig sysselsatt. städar och plockar i mina kläder, flyttar runt saker i lådorna, rensar sminket, letar ny musik och såntdär. Otroligt givande...mööh!


Precis! inte druckig cola light på 2 veckor, känner att jag inte alls är sugen på det längre, mitt godissug har nästan försvunnit, jag har slutat Små-äta mellan mina måltider, allt detta gör att jag inte är lika trött längre, jag har mer energi och jag orkar gå upp på mina morgonpromenader. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar