lördag 11 augusti 2012

Bye bye...

Efter att ha bott en vecka med Sara var det idag dags att ta farväl. Det var inte speciellt roligt måste jag erkänna, så fort jag lämnat av Sara vid BWI och körde ut mot motorvägen börja jag storgrina. Tror det har att göra med att både Elina och Sara åkte hem, med en veckas mellanrum. Sara har jag träffat varje vecka sen jag kom till USA för nästan tio månader sedan. Det kommer bli himla tomt utan henne här!  Som tur är har jag lilla söta rara Elin här! Jag är inte enda svennen kvar i Maryland, för det finns inte många Svenska au pairer här ska ni veta! Och jag menar inte att jag inte vill träffa människor från andra länder, utan bara att jag känner att jag vill ha Svenska människor att prata med, här i USA, känna någon typ av trygghet och att kunna prata och uttrycka mig på rätt sätt!

Saraaaaaaaaaaaaaaa

För att hålla mig i gång åkte jag på ännu en shoppingrunda! Blev 1 blus, 1 t-shirt, 1 stickad tröja, 2 hår-saker-som-är-finare-än.hårnålar, och en handväska!  Ska försöka spara på de kläder jag köper från och med nu, så jag har nya och fina kläder hemma i Sverige!  När jag kommer hem ska det bli ändring! Fina kläder, sminket ska på! Håret ska vara fixar! Inga fler träningskläder under dagen, inga fula gamla linnen och skit! nejnej, nyttnyttnytt!!

Nu ska jag lägga mig och läsa! I morgon lär bli en softar-dag med mjukiskläder! Evenruellt en sväng till aruba tanning och brick bodies, om jag orkar. Ska även se om jag hinner snacka med mina fina söta vänner hemma i Sverige!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar