söndag 12 augusti 2012

I hope u don't take this the wrong way.

Söööööööööööööööööööööööndag. Sov till 9, gick upp, kolla gossip girl, gick till datorn för att snacka med min bror, gick upp och gjorde kaffe och rostade bröd, gick ner för att titta ett avsnitt av big bang theory, gick till datorn för att prata med mamma och min syster, prata 40 minuter, gick sen ut i solen och läste i en timma, gick in, åt lite mat, gick ner och kolla datorn, åkte för att leta ny bok, köpte ingefära och proteinbar istället, koka ingefärsté med kanel, tvätta lite kläder, städar lite i rummet.

Sådär har min dag sett ut. Otroligt roligt att bloga om tycker jag... som ni kanske förstår så är mitt liv här just nu inte mer spännande än någon annans liv, därför går dethär med blog och sånskit lite trögt för tillfället.

och hör sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar