onsdag 1 augusti 2012

Home alone, wuuha!

Jag är ensam hemma! Det är något av det läskigaste jag vet!! Har dragit för alla gardiner, låst alla dörrar och släkt alla lampor. Blir eventuellt en övernattning i vardagsrummet, i soffan. Vet inte om jag vågar gå ner till mitt rum när det är så mörkt! haha. Jag vet att jag inte har något att oroa mig för, vi har grannar som är hemma på båda sidorna av "Huset", vilket känns bra!

Dagen spenderade jag med lite onödig shopping, ska lägga undan de jag köpte, ta med det hem till Sverige tänkte jag, så jag har lite fina nya kläder!! I morgon ska det vara soligt och varmt, antingen åker jag och solar vid polen eller så lägger jag mig på baksidan och chillar. Blir inte mer än så, eventuellt en runda på gymmet om min hals tillåter, den har vart krasslig de senaste dagarna.

Han även prata med min kära lille bror idag! Så roligt att prata med han ibland, i små doser! Hann också "Prata" med världens bästa Therese via facebook, åh jag saknar henne!! Ska bli så underbart att få krama om henne snart! Känns overkligt att jag inte sett henne på så himla länge!!

Nu blir det "Beverly Hills nanies" i soffan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar