lördag 18 augusti 2012

if I try to push you out, will you return?

sådär, då var det lördag kväll och jag är precis hemkommen från 1½ dag med Elin pelin! Sov över hos henne, hennes vfamilj var på semester! Vi sov ut, tog det långsamt i morse, satt och tjöta i deras trappa ett tag, sen bar vi oss vidare till towsen för lite shopping. Jag och Elin har nu bestämt oss att få ordning på våra hår och våran hud. Elin börjar med håret och jag börjar med huden, vi får se hur resultatet lyder! Blev även en ny hudkräm från bath and bod works! Lavender och chamomile, mums vad den luktar gott! Sen hitta jag en söt klänning på Levi's, rea vart de också, toppentoppen!!

Min lördagskväll ska jag spendera med min bok tror jag, kanske städa lite så jag får ur mig all energi, drack rätt mycket kaffe idag, höhö...smarttjej.com  som alltid ska dricka kaffe.

Vill även meddela alla där ute att nu har jag 1 månad och 30 dagar kvar i staterna. CRAZY!!! Dessa 10 månader har gått så otroligt fort! Helt sjukt vad fort ett år går! Jag vet att när jag vart här i 4 månader och hade 8 kvar trodde jag aldrig mitt år skulle ha ett slut, men nu sitter jag här, 6 månader senare och kan inte fatta vad tiden har tagit vägen. Galet. Ska ta vara på tiden så mycket jag bara kan nu! Planerade lite små trips med Elin också! Får se vad vi får in i våra upptagna scheman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar