söndag 4 december 2011

Söndagsångest...

Ja, söndagsångesten kommer smygandes nu. Vill inte jobba i morgon, det är så himla underbart att slippa ta hand om barnen. Vill bara få vara ifred, skypa med alla där hemma, speciellt mamma. Men jag har ialafall skypat med Malin, hon ska komma och hälsa på mig!!!!!! Ska bli skitkul! Ska bara kolla med mina värdföräldrar om det är okej att hon kommer! Sen skypa jag en stund med mammas kompis, som förtillfället är i Indien. Fick lite tips och så, alla har hemlängtan men den går över. Får försöka påminna mig om att detta bara är ett år av mitt liv.

Igår så var jag och Sara i towson mall och shoppa, fika och hade trevligt, blev ännu lite mer saker från Victoria Secret. hoho.  Senare på kvällen åkte vi hem till Sara och gjorde oss i ordning för att gå ut på en sport bar, vilket vi gjorde, var ingen höjdare, jag och Sara drog ner medelåldern rätt rejält. Men vi sa att då har vi ialafall provat de och vet att det inte var superkul!
Vi besökte även IKEA, jag fick köpt lite glögg, pepparkakor, skorpor, kanel bullar och knäckebröd. Bra att ha när hemlängtan kommer smygandes.

Snart ska jag ta på mig mina träningskläder och ta en springtur, springa av mig lite hemlängtan kanske, förhoppningsvis släpper den snart, värsta känslan som finns. Usch, fy och blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar