söndag 11 december 2011

"the most important relationship in your life is the relationship you have with yourself."

Jag bara velar. Fram och tillbaka. Ja, nej, ja, nej eller jo...kanske?
Jag har sjuk hemlängtan. Jag vill åka hem samtidigt som jag vill stanna kvar.
Har suttit i mitt rum hela dagen. Skypat med mamma, Viktoria, Theo och Veronica. Allt detta gör att jag vill hem till dem ännu mer. Hem till mina hundar. Hem till min säng. Hem till mammas nybakta bröd. Hem till pappas nylagade mat. Hem till sportlife och hem till Therese.
Jag och världens bästa Therese!

Amanda och Theo, saknar dem enromt just nu!

kissekatten!


Scoobie, vad jag saknar han!

MEN jag har även en otroligt bra värdfamilj. Barnen är hur söta som hällst, visst är dem jobbiga ibland, men vilka barn är inte det? Mina värdföräldrar har från första början vart så otroligt snälla och hjälpsamma mot mig.  Iblan vill jag bara krypa ner i mammas stora säng och gömma mig och komma fram när någon annan löst alla mina beslutsproblem. Helvete!
Gud vad jag blir trött på mig själv. Att jag aldrig kan göra ett beslut och sen hålla fast vid det. 




Jag vill inte känna såhär. Varför finns det inget facit på hur jag ska göra?! Vad som är rätt och fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar